03-12-2020 16:43 | Edytowano: 03-12-2020 16:45
Tylko jeżeli złożony został komplet dokumentów nie ma tu mowy o decyzji wstępnej tylko powinna być decyzja ostateczna. W swojej sprawie dzwoniłam 2 razy na infolinie i za każdym razem dostałam informacje że do świąt będzie już podpisana umowa. Nie wiem jak to rozumieć ale rozmowy są nagrywane i chyba siedzą tam osoby kompetentne i wiedzą co mówią. A co do tych 18 dni to jest teraz jak ja składałam było 12-15 i tego powinni się trzymać.
03-12-2020 16:46 | Edytowano: 03-12-2020 16:51
03-12-2020 16:50
03-12-2020 16:52
Jedyne czego mogę żałować to to że wybrałam tylko 1 bank. Pewnie w innych decyzja już by była i nerwy by troszkę opadły w oczekiwaniu na ING.
03-12-2020 16:53
03-12-2020 17:08
03-12-2020 17:11
03-12-2020 17:13 | Edytowano: 03-12-2020 17:13
Kontaktuj się czym prędzej z bankiem lub pośrednikiem coś jest nie tak. U mnie 2 etap czyli Analiza był po 2-3 dniach.
03-12-2020 17:50
03-12-2020 18:00
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |