Odpowiedz

Terminy podpisania umowy

Cześć,

próbuję podpisać umowę o kredyt hipoteczny. Natomiast w Warszawie jest całkowity brak terminów przez 2 tygodnie. A ja w przyszłym tygodniu mam wyznaczony termin podpisania aktu notarialnego. Nikt nie chce pomóc mi w tym temacie. Infolinia mówi, że nie ma żadnych możliwości i może przekazać zgłoszenie. Czy jedyną możliwość to zawarcie umowy nie w ING a np. w mBanku lub Citi? Czy wszystko w tym banku tak wyglada?
Odpowiedz
0 Lajków
Daszkiem
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
19-04-2025
Wiadomość 1 z 4 (3 475 wyświetleń)

Re.: Terminy podpisania umowy

Cześć,
przykro mi, że nie znalazł się dla Ciebie termin 😢 Skontaktuj się ze specjalistą, u którego składałeś wniosek - być może będzie mógł coś zrobić w tej sprawie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
681
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (3 373 wyświetleń)

Re.: Terminy podpisania umowy

[ Edytowane ]
Błagam ta odpowiedź pokazuje jeszcze większy brak szacunku albo całkowitą niewiedzę na temat tego jak wyglądają wasze procesy od strony klienta lub pośrednika. Jedyne co było możliwe do ogarnięcia to wyprawa 150km od Warszawy bo pojawił się 1 dostępny termin w innym województwie w rozsądnej odległości. Mam urlop wziąć żeby se na wycieczkę pojechać? mBank sprawnie przyjął temat. Nie ma tam żadnego problemu z zawarciem umowy w dowolnym dogodnym terminie. Wytłumaczę Wam to jeszcze dosadniej - kupiłem ostatnio auto za 200k PLN u Was biorę kredyt z kosztem 900k PLN. W salonie samochodowym czułem się jak król u Was jak piąte koło i wozu.
Odpowiedz
0 Lajków
Daszkiem
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
19-04-2025
Wiadomość 3 z 4 (3 367 wyświetleń)

Re.: Terminy podpisania umowy

Przykro nam, że miała miejsce taka sytuacja i nie udało się umówić takiego spotkania w dogodnym terminie i oddziale. Dostępność naszych specjalistów jest uzależniona od wielu czynników. Mamy jednak nadzieję, że pozostaniesz naszym klientem.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
498
88
18-01-2021
Wiadomość 4 z 4 (3 089 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przekazałam Twoją prośbę do jednostki, która zajmuje się zgłoszeniem.

27-12-2025
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Po czterech miesiącach taka sama sytuacja. Pieniądze włożone do wpłatomatu, dziwne dźwięki, komunikat o awarii, brak zaksięgowania na koncie. Sprawa zgłoszona natychmiast. Rozpatrywanie jej trwa już o...

27-12-2025
Re: Re.: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej

...

26-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy