19-04-2025 16:06
21-04-2025 10:40
Cześć,
przykro mi, że nie znalazł się dla Ciebie termin 😢 Skontaktuj się ze specjalistą, u którego składałeś wniosek - być może będzie mógł coś zrobić w tej sprawie.
21-04-2025 11:05 | Edytowano: 21-04-2025 11:07
24-04-2025 19:15
Przykro nam, że miała miejsce taka sytuacja i nie udało się umówić takiego spotkania w dogodnym terminie i oddziale. Dostępność naszych specjalistów jest uzależniona od wielu czynników. Mamy jednak nadzieję, że pozostaniesz naszym klientem.
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |