Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Status wniosku
16-12-2021 11:53
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
Czy ktoś z Was spotkał się z przypadkiem gdzie w aplikacji moje ing oraz na stronie banku widnieje status o przyznaniu kredytu hipotecznego natomiast doradca kredytowy z ramienia banku nie widzi tego w systemie?
Czy ktoś z Was spotkał się z przypadkiem gdzie w aplikacji moje ing oraz na stronie banku widnieje status o przyznaniu kredytu hipotecznego natomiast doradca kredytowy z ramienia banku nie widzi tego w systemie?
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-12-2021 12:36
Re: Status wniosku
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Informacje widniejące w Moim ING i w systemie udostępnionym pośrednikowi oraz na status trackerze na naszej stronie tutaj powinny być jednolite. Jeśli tak nie jest, to opiekun wniosku (pośrednik) powinien skontaktować się w tej sprawie z nami. Być może to jakiś błąd techniczny.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość