07-07-2023 21:24
08-07-2023 13:34
Wygląda to na błąd strony. Zgłosiłem tę sprawę do działu technicznego. Pracujemy już nad przywróceniem działania formularza. Przepraszam za niedogodności.
10-07-2023 11:16
Czy już wiadomo kiedy błąd zostanie naprawiony? Mam ten sam problem. Pozdrawiam
10-07-2023 13:51
Technicy już nad tym pracują. Niestety nie jestem w stanie podać więcej szczegółów. Przepraszamy za tę sytuację. Jeżeli sprawa jest pilna i wniosek był złożony bezpośrednio u nas, to zachęcam do kontaktu pod numerem 32 357 00 65. Specjaliści sprawdzą szczegóły. Infolinia hipoteczna jest dostępna w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-16:00. Jeśli wniosek był składany przez pośrednika, prosimy o kontakt z pośrednikiem.
Mam nadzieję, że formularz do sprawdzenia statusu wniosku kredytowego niebawem będzie znów dostępny.
12-07-2023 08:19
Formularz już działa poprawnie ![]()
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |