07-07-2023 21:24
08-07-2023 13:34
Wygląda to na błąd strony. Zgłosiłem tę sprawę do działu technicznego. Pracujemy już nad przywróceniem działania formularza. Przepraszam za niedogodności.
10-07-2023 11:16
Czy już wiadomo kiedy błąd zostanie naprawiony? Mam ten sam problem. Pozdrawiam
10-07-2023 13:51
Technicy już nad tym pracują. Niestety nie jestem w stanie podać więcej szczegółów. Przepraszamy za tę sytuację. Jeżeli sprawa jest pilna i wniosek był złożony bezpośrednio u nas, to zachęcam do kontaktu pod numerem 32 357 00 65. Specjaliści sprawdzą szczegóły. Infolinia hipoteczna jest dostępna w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-16:00. Jeśli wniosek był składany przez pośrednika, prosimy o kontakt z pośrednikiem.
Mam nadzieję, że formularz do sprawdzenia statusu wniosku kredytowego niebawem będzie znów dostępny.
12-07-2023 08:19
Formularz już działa poprawnie ![]()
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |