07-07-2023 21:24
08-07-2023 13:34
Wygląda to na błąd strony. Zgłosiłem tę sprawę do działu technicznego. Pracujemy już nad przywróceniem działania formularza. Przepraszam za niedogodności.
10-07-2023 11:16
Czy już wiadomo kiedy błąd zostanie naprawiony? Mam ten sam problem. Pozdrawiam
10-07-2023 13:51
Technicy już nad tym pracują. Niestety nie jestem w stanie podać więcej szczegółów. Przepraszamy za tę sytuację. Jeżeli sprawa jest pilna i wniosek był złożony bezpośrednio u nas, to zachęcam do kontaktu pod numerem 32 357 00 65. Specjaliści sprawdzą szczegóły. Infolinia hipoteczna jest dostępna w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-16:00. Jeśli wniosek był składany przez pośrednika, prosimy o kontakt z pośrednikiem.
Mam nadzieję, że formularz do sprawdzenia statusu wniosku kredytowego niebawem będzie znów dostępny.
12-07-2023 08:19
Formularz już działa poprawnie
Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter
... 19-11-2024
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024