Kredyty hipoteczne

Odpowiedz
Highlighted

Spełnienie warunków umowy o hipotekę - zawiadomienie o nadaniu numeru porządkowego

Hej,
Wie ktoś jak mogę przesłać do banku online zawiadomienie o nadaniu numeru porządkowego dla domu który budujemy z hipoteki? Wysłałem przez wiadomości ale konsultant odsyła mnie do formularza potwierdzenia spełnienia warunków umownych w zakładce kredytu w Moje ING. Z tym jednak, ze tam nie mam do wyboru z kategorii takiego dokumentu. Dlatego posłałem go przez wiadomości. Co robić, jak żyć ? :-)
Odpowiedz
0 Lajków
matman
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
01-05-2020
Wiadomość 1 z 4 (527 wyświetleń)
Highlighted

Re: Spełnienie warunków umowy o hipotekę - zawiadomienie o nadaniu numeru porządkowego

Nadanie adresu proszę przesłać w bankowości internetowej (Moje ING - Moje finanse > Kredyty (wybór kredytu) > Wnioski > Potwierdzenie spełnienia warunków umownych). Z listy wybierz zakończenie inwestycji.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
207
63
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (471 wyświetleń)
Highlighted

Re: Spełnienie warunków umowy o hipotekę - zawiadomienie o nadaniu numeru porządkowego

Nie mam takiej opcji właśnie do wyboru. Dom jest jeszcze w budowie, ale numer mam już nadany (zgodnie z prawem). W związku z tym chciałem to jakoś przesłać do banku jako potwierdzenie spełnienia tego warunku.
Odpowiedz
0 Lajków
matman
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
01-05-2020
Wiadomość 3 z 4 (421 wyświetleń)
Highlighted

Re: Spełnienie warunków umowy o hipotekę - zawiadomienie o nadaniu numeru porządkowego

Informację o nadaniu numeru porządkowego, możesz wysłać nam również w Potwierdzeniu spełnienia warunków umownych dotyczących ubezpieczenia nieruchomości Emotikon: Szczęśliwy

***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
192
55
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (344 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Witam,
chciałam się dowiedzieć czy w ogóle są prowadzone jakieś prace w kierunku uruchomienia aplikacji dla każdego klienta? Mija już kolejny miesiąc kiedy nie mogę się zalogować do aplikacji na telefo

...

31-05-2020
Zmiana oprocentowania a harmonogram pożyczki

Dzień dobry, mam pytanie odnośnie wpływu zmiany oprocentowania na nadpłatę pożyczki. Po ostatniej zmianie oprocentowania mój harmonogram nie uwzględnia kwoty nadpłaty... co się stało ze środkami? Poka...

31-05-2020
Re: Pomóż aktywować kod

Jeśli zamówiłeś kolejny kod aktywacyjny na naszej stronie internetowej, to wyślemy go pocztą na wskazany w systemie adres do korespondencji. 
Proszę, zadzwoń na naszą infolinią pod numerem +48 32 357

...

31-05-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy