Odpowiedz
Highlighted

Reklamacja Kredyt Hipoteczny

[ Edytowane ]

Dzień dobry,

Jestem świeżo po podpisaniu umowy kredytowej. Uruchomienie kredytu nastąpi za ok miesiąc. Wnioski składane były przez pośrednika. Podczas podpisywania umowy odniosłem wrażenie, że przedstawicielka banku była trochę zdziwioną marżą, którą otrzymałem (1,85%). Po powrocie do domu zgłębiłem temat i według np. https://m.bankier.pl/wiadomosc/Banki-walcza-o-kredyty-hipoteczne-nowe-promocje-w-ING-i-BZ-WBK-759429...

W trakcie, gdy składałem wniosek 13 czerwca obowiązywały dwie promocje: "mieszkaj bez kompromisów" z marżą 1,85% i prowizją 0% oraz "wiosenna wyprzedaż" z marżą 1,8% i prowizją 0%. Pozostałe warunki promocji identyczne, poza kryterium wiekowym, który przy moich 32 latach nie ma znaczenia, łapałem się na obie promocje.

Pośredniczka stwierdziła, że zawsze ta promocja dla młodych do 35 roku życia była atrakcyjniejsza, czyli "mieszkaj bez kompromisów", a analityk nie zaproponował lepszej oferty. W związku z tym, że już podpisałem umowę pani Pośrednik nie może nic zrobić.

Czuję się pokrzywdzony, że została mi zaoferowana droższa oferta. Wiadomo pomyłki się zdarzają, ale dla mnie przy kredycie na 30lat są to ponad 2100zł w odsetkach. Co mogę zrobić w związku z tym?

Odpowiedz
0 Lajków
Jerry
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
3
0
14-06-2018
Wiadomość 1 z 2 (2 757 wyświetleń)
Highlighted

Re: Reklamacja Kredyt Hipoteczny

Jerry Analityk kredytowy podejmuje decyzję w oparciu o wybraną ofertę w formularzu wniosku kredytowego. Jeśli zaznaczyłeś ofertę ,,Mieszkaj bez kompromisów", to analityk tylko się do niej odniósł. 
Gdy czujesz się pokrzywdzony, możesz złożyć oficjalną reklamację. Skontaktuj się z naszą infolinią reklamacyjną pod numerem 32 357 00 62. Specjaliści pracują w dni robocze od 8.00 do 19.00 i sprawdzą Twój wniosek. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
663
134
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 716 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING żąda bez wyraźnego powodu oświadczeń o źródłach pochodzenia majątku i środków pieniężnych

@marc_in, bank (nie tylko ING) musi stosować się do obowiązujących przepisów prawa i w tym wypadku chodzi o ustawę o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (AML) i zapewne chod

...

25-11-2020
Re: Wynik wstępnej analizy a drugi wniosek

Przepraszam za tę sytuację Emotikon: Smutny
Rzeczywiście jest tak. że po złożeniu nowego wniosku kolejną decyzję podejmiemy do 21 dni kalendarzowych od złożenia kompletu dokumentów wraz z operatem. Zapewniam, że robi

...

25-11-2020
Re: błąd przetwarzania danych - wpłata BLIK

Prosimy, podaj nam numer zgłoszenia. Przekażemy go do odpowiedniego zespołu z prośbą o jak najszybsze zajęcie się sprawą. 

 

25-11-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy