25-07-2018 09:06 | Edytowano: 25-07-2018 09:08
Dzień dobry,
Jestem świeżo po podpisaniu umowy kredytowej. Uruchomienie kredytu nastąpi za ok miesiąc. Wnioski składane były przez pośrednika. Podczas podpisywania umowy odniosłem wrażenie, że przedstawicielka banku była trochę zdziwioną marżą, którą otrzymałem (1,85%). Po powrocie do domu zgłębiłem temat i według np. https://m.bankier.pl/wiadomosc/Banki-walcza-o-kredyty-hipoteczne-nowe-promocje-w-ING-i-BZ-WBK-759429...
W trakcie, gdy składałem wniosek 13 czerwca obowiązywały dwie promocje: "mieszkaj bez kompromisów" z marżą 1,85% i prowizją 0% oraz "wiosenna wyprzedaż" z marżą 1,8% i prowizją 0%. Pozostałe warunki promocji identyczne, poza kryterium wiekowym, który przy moich 32 latach nie ma znaczenia, łapałem się na obie promocje.
Pośredniczka stwierdziła, że zawsze ta promocja dla młodych do 35 roku życia była atrakcyjniejsza, czyli "mieszkaj bez kompromisów", a analityk nie zaproponował lepszej oferty. W związku z tym, że już podpisałem umowę pani Pośrednik nie może nic zrobić.
Czuję się pokrzywdzony, że została mi zaoferowana droższa oferta. Wiadomo pomyłki się zdarzają, ale dla mnie przy kredycie na 30lat są to ponad 2100zł w odsetkach. Co mogę zrobić w związku z tym?
25-07-2018 17:18
Jerry Analityk kredytowy podejmuje decyzję w oparciu o wybraną ofertę w formularzu wniosku kredytowego. Jeśli zaznaczyłeś ofertę ,,Mieszkaj bez kompromisów", to analityk tylko się do niej odniósł.
Gdy czujesz się pokrzywdzony, możesz złożyć oficjalną reklamację. Skontaktuj się z naszą infolinią reklamacyjną pod numerem 32 357 00 62. Specjaliści pracują w dni robocze od 8.00 do 19.00 i sprawdzą Twój wniosek.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024