Odpowiedz

Proces ustanowienia hipoteki

Witam,

proszę o przedstawienie procedury postępowania w celu ustanowienia hipoteki - co zgodnie z umową skutkować będzie obnizeniem oprocentowania kredytu hipotecznego

w najbliższym czasie podpisuję akt notarialny na niedawno odebrane mieszkanie  - proszę o wyjaśnienie co po kolei powinnam zrobić w celu wpisania hipoteki do KW

czy kontakt z placówką jest niezbędny? czy z aktem notarialnym mogę udać się prosto do sądu i złożyć odpowiedni wniosek?
i skąd mogę uzyskać odpowienie dane do wpisu (tj banku)?

Dodam, moj doradca kredytowy ING jest niedostepny - dlugie zwolenienie.

Dziekuje za informacje.

Odpowiedz
0 Lajków
KatBor
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-09-2017
Wiadomość 1 z 2 (4 874 wyświetleń)

Re.: Proces ustanowienia hipoteki

@KatBor Dokumenty potrzebne do ustanowienia zabezpieczenia wydaje specjalista hipoteczny w oddziale banku.

Proszę o kontakt telefoniczny z infolinią, aby ustalić konkretny termin spotkania. Infolinia dostępna jest od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-21.00 oraz w soboty 8.00-16.00 pod numerem 32 357 00 57.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 774 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy