Odpowiedz

Problem z małą nadpłatą.

Dzień dobry,

Przetestowałem niedawno kwestie nadpłacania kredytu hipotecznego za pomocą aplikacji ING. I mam wątpliwości.

Nadpłaciłem kredyt w wysokości około 900zł.(Planuje regularnie nadpłacać kredyt mniejszą kwotą). Pierwszego dnia aplikacja poprawnie wskazywała odliczenie od kapitału kwoty jaką nadpłaciłem odliczając od niej jedynie drobną prowizję. Po około dwóch tygodniach, kapitał do spłaty systematycznie się powiększał i obecnie tuż przed kolejną ratą z kapitału zostało odjęte jedynie 160zł, od tej wpłaty. Co się stało z kwotą 740zł? Może mi ktoś wytłumaczyć o co w tym chodzi?

 

Odpowiedz
0 Lajków
MikolajT
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-10-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 492 wyświetleń)

Re: Problem z małą nadpłatą.

Tutaj nie mamy dostępu do danych w systemie, żeby cokolwiek sprawdzić i wyjaśnić. Zależy nam jednak na tym, żeby wszystko było jasne. Dlatego prosimy o kontakt z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 57. Możesz też do nas napisać na czacie w swojej bankowości na samym dole ekranu.

Specjaliści hipoteczni pracują w tygodniu od 8:00 do 20:00. Sprawdzimy to. 

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 422 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy