Odpowiedz

Od decyzji wstępnej do ostatecznej

Dziś doradca poinformował mnie że decyzja wstępna jest pozytywnie rozpatrzona, dość sporo na to czekałem bo od 27grudnia.. Moje pytanie jest takie w tym tyg rzeczoznawca wyceni mieszkanie, do kiedy mogę liczyć na ostateczną decyzję? Od dnia dzisiejszego czy dopiero po wycenie ?
Odpowiedz
0 Lajków
oshee92
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
01-02-2021
Wiadomość 1 z 5 (3 608 wyświetleń)

Re.: Od decyzji wstępnej do ostatecznej

Pewnie od kompletu dokumentów, czyli od wyceny.
Odpowiedz
0 Lajków
weronika_nika
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
10
29-01-2021
Wiadomość 2 z 5 (3 536 wyświetleń)

Re.: Od decyzji wstępnej do ostatecznej

Właśnie nie wiem bo niby czytałem że od wstępnej pozytywnej, dlatego pytam
Odpowiedz
0 Lajków
oshee92
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
01-02-2021
Wiadomość 3 z 5 (3 527 wyświetleń)

Re.: Od decyzji wstępnej do ostatecznej

U mnie wstępna pozytywna była 9.01 i nadal czekam na decyzję ostateczną
Odpowiedz
0 Lajków
Justy__nka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
3
02-02-2021
Wiadomość 4 z 5 (3 456 wyświetleń)

Re: Od decyzji wstępnej do ostatecznej

oshee92 Decyzję ostateczną podejmiemy w ciągu 21 dni od dostarczenia kompletu dokumentów. W tym przypadku czas należy liczyć od dnia dostarczenia wyceny nieruchomości. Jeśli wycena to ostatni dokument, którego brakuje nam do podjęcia decyzji - prawdopodobnie wydamy ją szybciej Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1088
216
07-06-2017
Wiadomość 5 z 5 (3 453 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
IKE - pierwszy przelew z założeniem konta

Dzień dobry,

Parę dni temu przez aplikację ING założyłam IKE z pierwszą dyspozycją na Goldman Sachs od razu z kwotą 500 zł (to była też dyspozycja założenia konta IKE). 
Kwota ta nie jest widoczna w zak

...

08-10-2024
Re.: Dodatkowy filtr - ukryj przelewy wewnętrzne

Dziękujemy za pomysł, przekazaliśmy go do zespołu, który zajmuje się rozwojem naszej aplikacji

08-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,

...

07-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy