07-07-2021 13:42
Witam,
decyzja wstępna pozytywna 24.06 z prośbą o dosłanie dokumentów, które już tego samego dnia doradca przekazał w formie elektronicznej oraz kurierem.
Od mniej więcej tego dnia status wniosku na etapie 5 - "podejmujemy decyzję".
W czasach procesowych wskazano, że dziś wydawane są decyzje ostateczne, które uzyskały status "oczekiwanie na decyzje ostateczną" 25.06.
Ile jeszcze to może w moim przypadku potrwać?
Moja umowa przedwstępna ze sprzedającym jest ważna do końca lipca. Czy zdążę podpisać umowę z ING?
08-07-2021 14:00
Ta forma kontaktu służy jedynie do udzielania ogólnych odpowiedzi, trudno mi się odnieść do Twojego wniosku. Mogę potwierdzić, że w tym momencie mamy bardzo dużo wniosków w procesie i czas analizy jest niestety wydłużony. W tej sprawie, najlepiej jeśli skontaktujesz się z osobą, która zajmuje się obsługą wniosku.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |