Odpowiedz

Nr wniosku kredytowego

Czy jest jakiś sposób na uzyskanie nr wniosku kredytowego ? Pośrednik nie chce go podać, a na infolinii Pani nie widzi żadnych informacji po moim nr pesel. Podejrzewam ze w ogóle nie został złożony gdyż od początku nasz pośrednik uparł się na inny bank gdzie ma znajomosci. Twierdził również ze z ing nie ma jeszcze decyzji a po 15 min mówi ze przyszła decyzja ale odmowna mimo ze nawet nie było sprawdzenia w bik. Ing to był bank w którym mieliśmy najwyższa zdolność kredytowa i aż nie chce mi się wierzyć ze tak to wszystko wyglada.
Czy ktoś miał podobna sytuacje albo wie w jaki jeszcze sposób mogę sprawdzić czy w ogóle wniosek został złożony ?
Odpowiedz
0 Lajków
Velinka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
27-04-2022
Wiadomość 1 z 4 (2 559 wyświetleń)

Re: Nr wniosku kredytowego

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą kredytu. 

Jeśli wniosek złożyłaś przez pośrednika, to nie mamy do niego dostępu na infolinii oraz w oddziale. Informacje o wniosku może przekazać Ci tylko pośrednik, u którego go złożyłaś. 

Proszę, skontaktuj się ponownie z naszymi doradcami na infolinii. Przyjmiemy zgłoszenie reklamacyjne i postaramy się wyjaśnić tę sytuację. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (2 521 wyświetleń)

Re: Nr wniosku kredytowego

Dziękuje. Sytuacja się wyjaśniła, dzięki bardzo miłemu Panu w oddziale dowiedziałam się ze nasz pośrednik nie złożył praktycznie żadnych dokumentów. Pod naszym nr wniosku widniał tylko operat i nasze dane osobowe 🤦. Straciliśmy przez to czas i nerwy , dokumenty w komplecie złożone są ponownie i mam nadzieje ze teraz wszystko będzie w porządku i decyzja będzie pozytywna 🙂
Odpowiedz
0 Lajków
Velinka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
27-04-2022
Wiadomość 3 z 4 (2 010 wyświetleń)

Re: Nr wniosku kredytowego

Trzymamy kciuki! 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (2 005 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Macie jakąś awarię?
Po zakupie biletu i próbie wejścia w szczegóły , nie można pobrać danych jak w załączniku

12-11-2024
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Dokładnie, u mnie też problem.

Jestem bardzo ciekaw jak Ci "eksperci" od security wyobrażają sobie bezpieczne logowanie do banku. Ja widzę starszego Pana z kartką, trudnym i skomplikowanym (bo takie za

...

12-11-2024
Re.: Aktywacja bankowości internetowej

Login możemy przypomnieć w placówce. Jest on również w umowie o bankowość internetową. Jeśli nie mozesz nas odwiedzić ani nie masz dostępu do umowy, zadzwoń pod numer 32 357 00 69. Po uzyskaniu loginu...

12-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy