Odpowiedz

Nr wniosku kredytowego

Czy jest jakiś sposób na uzyskanie nr wniosku kredytowego ? Pośrednik nie chce go podać, a na infolinii Pani nie widzi żadnych informacji po moim nr pesel. Podejrzewam ze w ogóle nie został złożony gdyż od początku nasz pośrednik uparł się na inny bank gdzie ma znajomosci. Twierdził również ze z ing nie ma jeszcze decyzji a po 15 min mówi ze przyszła decyzja ale odmowna mimo ze nawet nie było sprawdzenia w bik. Ing to był bank w którym mieliśmy najwyższa zdolność kredytowa i aż nie chce mi się wierzyć ze tak to wszystko wyglada.
Czy ktoś miał podobna sytuacje albo wie w jaki jeszcze sposób mogę sprawdzić czy w ogóle wniosek został złożony ?
Odpowiedz
0 Lajków
Velinka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
27-04-2022
Wiadomość 1 z 4 (2 163 wyświetleń)

Re: Nr wniosku kredytowego

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą kredytu. 

Jeśli wniosek złożyłaś przez pośrednika, to nie mamy do niego dostępu na infolinii oraz w oddziale. Informacje o wniosku może przekazać Ci tylko pośrednik, u którego go złożyłaś. 

Proszę, skontaktuj się ponownie z naszymi doradcami na infolinii. Przyjmiemy zgłoszenie reklamacyjne i postaramy się wyjaśnić tę sytuację. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (2 125 wyświetleń)

Re: Nr wniosku kredytowego

Dziękuje. Sytuacja się wyjaśniła, dzięki bardzo miłemu Panu w oddziale dowiedziałam się ze nasz pośrednik nie złożył praktycznie żadnych dokumentów. Pod naszym nr wniosku widniał tylko operat i nasze dane osobowe 🤦. Straciliśmy przez to czas i nerwy , dokumenty w komplecie złożone są ponownie i mam nadzieje ze teraz wszystko będzie w porządku i decyzja będzie pozytywna 🙂
Odpowiedz
0 Lajków
Velinka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
27-04-2022
Wiadomość 3 z 4 (1 614 wyświetleń)

Re: Nr wniosku kredytowego

Trzymamy kciuki! 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (1 609 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy