27-04-2022 17:53
28-04-2022 06:41
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą kredytu.
Jeśli wniosek złożyłaś przez pośrednika, to nie mamy do niego dostępu na infolinii oraz w oddziale. Informacje o wniosku może przekazać Ci tylko pośrednik, u którego go złożyłaś.
Proszę, skontaktuj się ponownie z naszymi doradcami na infolinii. Przyjmiemy zgłoszenie reklamacyjne i postaramy się wyjaśnić tę sytuację.
06-05-2022 12:11
06-05-2022 12:19
Trzymamy kciuki!
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024