Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Niska efektywność procesowania wniosku

Dzie dobry, 

Jestem naprawdę niemile zaskoczony prędkością procesowania wniosków w banku, złożony 20 Grudnia do 4 banków i tylko ING potrzebowało ponad 4 (!) tygodni na wstępną decyzję. Dalej dokumenty (umowa deweloperska) musi być wysłana fizycznie do centrali banku, potem 3 tygodnie czekania na finalną decyzję - czy to jest 1992 rok? Ja rozumiem okres świąteczny, noworoczny ale jak tak to ma działać to chyba lepiej dać sobie spokój..

Naprawdę chciałem wziąźć kredyt w ING ale u konkurencji wysłałem dokumenty w cyfrowej formie, informacja zwrotna po 3 dniach i temat zamknięty. 

Odpowiedz
0 Lajków
Tomasz772
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-02-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 920 wyświetleń)

Re: Niska efektywność procesowania wniosku

[ Edytowane ]

Decyzję kredytową podejmujemy najszybciej jak jest to możliwe. W ostatnim czasie napływa do nas wiele wniosków, dlatego ten czas jest wydłużony. Przykro mi, że nie udało Ci się skorzystać z naszej oferty Emotikon: Smutny W przyszłości zachęcamy do złożenia wniosku zdalnie. Wtedy dokumenty także dosyła się elektronicznie.

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
495
88
18-01-2021
Wiadomość 2 z 2 (1 812 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: zapłata BLIKiem zbliżeniowym - problem

Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.

 

09-11-2025
Re: Planet cash wplata blik

Emotikon: Smutny mam identyczny problem reklamacja Numer zgłoszenia: 107006/112025 odp dostałem
Odpowiedź wyślemy do 01.12.2025 a sytuacja z 09.11.2025
Prawie miesiąc czekać a wpłata gotówki miała być na aktualne rachu...

09-11-2025
Re: Wprowadzenie Samsung Pay

Dzień dobry jestem Państwa kiltem i powie ze jednak to prawda że ING nie sucha od ługiego czasu nie słucha klientów a powinien trochę posłuchać jak niechce stracić jeszcze klientów tych co ma i tak sa...

08-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy