26-12-2021 10:47
27-12-2021 10:38
W opisanej sytuacji powinieneś do nas zadzwonić. Infolinia jest czynna w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00 pod numerem 32 357 00 57. Telefonicznie będziesz mógł zamówić aneks, który wydłuży termin spełnienia tego warunku.
27-12-2021 11:36
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |