Odpowiedz

Negatywna decyzja kredytowa

Witam

Jestem bardzo zdegustowana postawą banku. W grudniu 2019 roku podpisałam umowę o kredyt hipoteczny  na 170 tys zł ,, osoba z którą podpisywałam kredyt nie do końca przestawiła mi ważne terminy, dodatkowo dostałam maila z banku o harmonogramie zapłat do dewelopera. Chcąc uruchomić kredyt osoba która miała mi to zrobić nie odbierała telefonu ani nie odpisywała na SMS. Udało mi się dodzwonić do oddziału banku gdzie zostałam poinformowana że Pani ta przebywa na urlopie i że następnego dnia zapraszają i bez problemu uruchomią mi kredyt. Niemniej jednak następnego dnia okazało się że jest 1 dzień po terminie i kredyt nie zostanie uruchomiony. Mimo, iż prowadzone były rozmowy na osobami na wyższym szczeblu nic nie udało się zrobić . Dostałam informację o ponownym złożeniu dokumentów i obiecano mi że proces zostanie przyśpieszony i bez problemu powinno się udać.

W dniu wczorajszym dostałam informację że decyzja mojego wniosku jest negatywna przyczyna wewnętrzne regulacje banku. Po kontakcie z pracownikiem ING otrzymałam informację, że decyzja negatywna została wydana z uwagi na brak akceptacji przedmiotu zabezpieczenia ( cały czas przedmiotem zabezpieczenia jest to samo mieszkanie którego wartość przewyższa 3 razy kwotę kredytu). Nie da się nic z tym zrobić bo jak twierdzi pracownik banku regulacje w banku zmieniają się czasami z dnia na dzień tak jak i wszystko. 

 

Reasumując nie polecam tego banku ze względu na podejście do klienta. Mam tam konto bankowe, które zamierzam zlikwidować i nie być już więcej klientem tego banku. Wszystkim znajomym też będę odradzać współpracy z tym bankiem

 

Odpowiedz
0 Lajków
Magdalena1986
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-03-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 537 wyświetleń)

Re: Negatywna decyzja kredytowa

Rozumiem Twoje rozczarowanie Emotikon: Smutny Opisana przez Ciebie sytuacja na pewno nie jest komfortowa. Każdorazowo zależy nam na tym, aby wnioskowanie i uruchomienie kredytu hipotecznego przebiegało sprawnie i terminowo. Chciałabym bardzo pomóc w Twojej sprawie, ale przez Społeczność nie mam takiej możliwości. Proszę skontaktuj się z nami za pomocą naszej infolinii hipotecznej (32 357 00 57, pon. - pt. 8:00 -20:00 oraz sob. 8:00-16:00) lub przez Moje ING. Będziemy mogli wówczas jeszcze raz przyjrzeć się opisanej sytuacji i zobaczyć jakie są w tym momencie możliwości.  

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
316
61
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 468 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy