Odpowiedz

Negatywna decyzja kredytowa

Witam

Jestem bardzo zdegustowana postawą banku. W grudniu 2019 roku podpisałam umowę o kredyt hipoteczny  na 170 tys zł ,, osoba z którą podpisywałam kredyt nie do końca przestawiła mi ważne terminy, dodatkowo dostałam maila z banku o harmonogramie zapłat do dewelopera. Chcąc uruchomić kredyt osoba która miała mi to zrobić nie odbierała telefonu ani nie odpisywała na SMS. Udało mi się dodzwonić do oddziału banku gdzie zostałam poinformowana że Pani ta przebywa na urlopie i że następnego dnia zapraszają i bez problemu uruchomią mi kredyt. Niemniej jednak następnego dnia okazało się że jest 1 dzień po terminie i kredyt nie zostanie uruchomiony. Mimo, iż prowadzone były rozmowy na osobami na wyższym szczeblu nic nie udało się zrobić . Dostałam informację o ponownym złożeniu dokumentów i obiecano mi że proces zostanie przyśpieszony i bez problemu powinno się udać.

W dniu wczorajszym dostałam informację że decyzja mojego wniosku jest negatywna przyczyna wewnętrzne regulacje banku. Po kontakcie z pracownikiem ING otrzymałam informację, że decyzja negatywna została wydana z uwagi na brak akceptacji przedmiotu zabezpieczenia ( cały czas przedmiotem zabezpieczenia jest to samo mieszkanie którego wartość przewyższa 3 razy kwotę kredytu). Nie da się nic z tym zrobić bo jak twierdzi pracownik banku regulacje w banku zmieniają się czasami z dnia na dzień tak jak i wszystko. 

 

Reasumując nie polecam tego banku ze względu na podejście do klienta. Mam tam konto bankowe, które zamierzam zlikwidować i nie być już więcej klientem tego banku. Wszystkim znajomym też będę odradzać współpracy z tym bankiem

 

Odpowiedz
0 Lajków
Magdalena1986
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-03-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 899 wyświetleń)

Re: Negatywna decyzja kredytowa

Rozumiem Twoje rozczarowanie Emotikon: Smutny Opisana przez Ciebie sytuacja na pewno nie jest komfortowa. Każdorazowo zależy nam na tym, aby wnioskowanie i uruchomienie kredytu hipotecznego przebiegało sprawnie i terminowo. Chciałabym bardzo pomóc w Twojej sprawie, ale przez Społeczność nie mam takiej możliwości. Proszę skontaktuj się z nami za pomocą naszej infolinii hipotecznej (32 357 00 57, pon. - pt. 8:00 -20:00 oraz sob. 8:00-16:00) lub przez Moje ING. Będziemy mogli wówczas jeszcze raz przyjrzeć się opisanej sytuacji i zobaczyć jakie są w tym momencie możliwości.  



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
338
65
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 830 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Likwidacja placówki ING w Jaśle

Dziękujemy za opinię. W Jaśle posiadamy znacznie więcej bankomatów Emotikon: Szczęśliwy Zachęcam do zapoznania się z adresami urządzeń na naszej wyszukiwarce: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&address=jas%C5%82o%20locality

...

31-10-2024
Re.: Egzekucja a środki unijne

Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Specjaliści zajmujący się zajęciami są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.

31-10-2024
Zmiana numeru telefonu na estoński.

Cześć, zgłaszam bug. Przy zmianie numeru telefonu na estoński w Waszej aplikacji obok kodu kierunkowego +372 wyświetla się flaga Rosji zamiast Estonii. Pozdrawiam! 

31-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy