06-03-2020 10:08
Witam
Jestem bardzo zdegustowana postawą banku. W grudniu 2019 roku podpisałam umowę o kredyt hipoteczny na 170 tys zł ,, osoba z którą podpisywałam kredyt nie do końca przestawiła mi ważne terminy, dodatkowo dostałam maila z banku o harmonogramie zapłat do dewelopera. Chcąc uruchomić kredyt osoba która miała mi to zrobić nie odbierała telefonu ani nie odpisywała na SMS. Udało mi się dodzwonić do oddziału banku gdzie zostałam poinformowana że Pani ta przebywa na urlopie i że następnego dnia zapraszają i bez problemu uruchomią mi kredyt. Niemniej jednak następnego dnia okazało się że jest 1 dzień po terminie i kredyt nie zostanie uruchomiony. Mimo, iż prowadzone były rozmowy na osobami na wyższym szczeblu nic nie udało się zrobić . Dostałam informację o ponownym złożeniu dokumentów i obiecano mi że proces zostanie przyśpieszony i bez problemu powinno się udać.
W dniu wczorajszym dostałam informację że decyzja mojego wniosku jest negatywna przyczyna wewnętrzne regulacje banku. Po kontakcie z pracownikiem ING otrzymałam informację, że decyzja negatywna została wydana z uwagi na brak akceptacji przedmiotu zabezpieczenia ( cały czas przedmiotem zabezpieczenia jest to samo mieszkanie którego wartość przewyższa 3 razy kwotę kredytu). Nie da się nic z tym zrobić bo jak twierdzi pracownik banku regulacje w banku zmieniają się czasami z dnia na dzień tak jak i wszystko.
Reasumując nie polecam tego banku ze względu na podejście do klienta. Mam tam konto bankowe, które zamierzam zlikwidować i nie być już więcej klientem tego banku. Wszystkim znajomym też będę odradzać współpracy z tym bankiem
07-03-2020 08:57
Rozumiem Twoje rozczarowanie Opisana przez Ciebie sytuacja na pewno nie jest komfortowa. Każdorazowo zależy nam na tym, aby wnioskowanie i uruchomienie kredytu hipotecznego przebiegało sprawnie i terminowo. Chciałabym bardzo pomóc w Twojej sprawie, ale przez Społeczność nie mam takiej możliwości. Proszę skontaktuj się z nami za pomocą naszej infolinii hipotecznej (32 357 00 57, pon. - pt. 8:00 -20:00 oraz sob. 8:00-16:00) lub przez Moje ING. Będziemy mogli wówczas jeszcze raz przyjrzeć się opisanej sytuacji i zobaczyć jakie są w tym momencie możliwości.
Dziękujemy za opinię. W Jaśle posiadamy znacznie więcej bankomatów Zachęcam do zapoznania się z adresami urządzeń na naszej wyszukiwarce: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&address=jas%C5%82o%20locality
... 31-10-2024Cześć, zgłaszam bug. Przy zmianie numeru telefonu na estoński w Waszej aplikacji obok kodu kierunkowego +372 wyświetla się flaga Rosji zamiast Estonii. Pozdrawiam!
31-10-2024