Odpowiedz

Nadpłata

Dzień dobry,
wcześniej jeżeli chciało się nadpłacić kredyt, ale ze zmniejszeniem ilości rat wiązało się to z koniecznością kontaktu telefonicznego w celu zamówienia aneksu.
Obecnie widzę, że pojawiła się opcja  "skróć okres kredytowania" - czy ta opcja zastąpiła wcześniejszą konieczność zamawiania aneksu? Tj. obecnie wystarczy, że zrobię nadpłatę, a następnie skrócę okres kredytowania ustawiając tak suwak by rata wynosiła tyle co przed nadpłatą?
Czy dla każdego kredytu jest to opcja bezpłatna?

Odpowiedz
0 Lajków
Szczeps10
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
27-03-2023
Wiadomość 1 z 4 (4 094 wyświetleń)

Re: Nadpłata

Dyspozycja skrócenia okresu kredytowania w bankowości zastępuje dotychczasowy aneks. Nie trzeba nic więcej robić, wystarczy tylko zatwierdzić dyspozycję w bankowości. Opcja jest bezpłatna, ponieważ wracamy maksymalnie do najwyższej zapłaconej w historii kredytu raty.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
142
22
02-09-2021
Wiadomość 2 z 4 (3 999 wyświetleń)

Re: Nadpłata

czyli tak jak autor watku powiedzial: nadplata w moim ing (co powoduje zmniejszenie raty), a potem trzeba kliknac skroc okres i skracamy okres (jest jakis suwak raty, jak autor pisal?), moze ktos z zespolu ing potwierdzic?

Odpowiedz
0 Lajków
as91
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
82
6
05-04-2019
Wiadomość 3 z 4 (3 963 wyświetleń)

Re: Nadpłata

Najpierw nadpłata, później skrócenie. Przy skróceniu widzisz zakres wysokości raty, jaką możesz ustawić, i nową datę ostatniej raty. 

Odpowiedz
0 Lajków
czarna666
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
138
43
01-04-2020
Wiadomość 4 z 4 (3 930 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy