14-12-2022 13:14
15-12-2022 13:44
Możesz wpłacić w placówce z obsługą kasową kwotę nadpłaty na konto powiązane z kredytem. Następnie specjalista w oddziale może przyjąć dyspozycję przeksięgowania tych pieniędzy na rachunek kredytowy. Dyspozycję przeksięgowania możemy przyjąć również na czacie w Moim ING lub na infolinii: 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Oczywiście, jeśli korzystasz z aplikacji, to zlecenie nadpłaty bezpośrednio przez Moje ING po wpłacie gotówkowej na konto będzie szybszą drogą. Nie da się natomiast wpłacić gotówki bezpośrednio na rachunek kredytowy.
Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub
... 25-04-2025Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:
"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."
i
"Uwaga: drugie imię musi by
... 25-04-2025Witam,
Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą
... 25-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
6 | |
5 | |
5 | |
5 |