12-03-2024 20:45
13-03-2024 20:57
Tutaj nie jesteśmy w stanie sprawdzić szczegółów tej sytuacji. Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING lub na infolinii: 32 357 00 57. W razie potrzeby przyjmiemy odwołanie od odpowiedzi na wcześniejszą reklamację. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-16:00.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |