12-03-2024 20:45
13-03-2024 20:57
Tutaj nie jesteśmy w stanie sprawdzić szczegółów tej sytuacji. Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING lub na infolinii: 32 357 00 57. W razie potrzeby przyjmiemy odwołanie od odpowiedzi na wcześniejszą reklamację. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-16:00.
Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub
... 25-04-2025Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:
"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."
i
"Uwaga: drugie imię musi by
... 25-04-2025Witam,
Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą
... 25-04-2025