12-09-2022 07:55
13-09-2022 07:59
Przez nasze forum nie mamy niestety wglądu do danych w systemie bankowym, nie możemy sprawdzić szczegółów Twojej sytuacji. Proszę, skontaktuj się z nami przez Czat w Moim ING lub całodobową infolinię +48 32 357 00 69
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
10 | |
6 | |
5 | |
5 |