Odpowiedz

Księgowanie kompensujące.

Dzień dobry. Spłacam kredyt hipoteczny, raty same schodzą z konta. Jednak dzisiaj bank pobrał kwotę dwukrotnie. W tytule " spłata należności przeterminowanych dla rachunku nr xxx, księgowanie kompensacyjne ". Zawsze mam nawet 20x wysokość raty na koncie, bank sam pobiera raty, więc nie zalegam. O co z tym chodzi?

Odpowiedz
0 Lajków
darekm
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
0
29-01-2018
Wiadomość 1 z 3 (4 124 wyświetleń)

Re: Księgowanie kompensujące.

Chcielibyśmy to dla Ciebie wyjaśnić. Wymaga to jednak sprawdzenia po stronie naszego systemu. Dlatego prosimy o kontakt:
- po zalogowaniu się do bankowości (zakładka Wiadomości),
- z naszą infolinią (32 357 00 57) lub
- oddziałem banku. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (4 089 wyświetleń)

Re: Księgowanie kompensujące.

Zadzwoniłem na infolinię, ale osoba kontaktowa nie wiedziała co mogło być powodem. Może pomyłka, system, może dzień płacenia raty to niedziela ( ale często się tak zdarza, że płatność przypada na weekend i kasa jest ściągana w poniedziałek ). Kasa wróciła o 13 na konto. 

Odpowiedz
0 Lajków
darekm
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
0
29-01-2018
Wiadomość 3 z 3 (4 052 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy