06-09-2019 13:18
Chciałbym się dowiedzieć czy to jest standardową procedurą, że w przypadku składania wniosku i przechodzenia przez proces hipotecznych u Państwa za pośrednictwem pośrednika, każdy dokument musi trafiać do Państwa kurierem? O ile w przypadku wniosku kredytowego czy dokumentów wystawianych w formie papierowej jest to dla mnie w pełni zrozumiałe, o tyle nie rozumiem sensu procedowania w ten sposób z dokumentami, których pośrednik i tak nie otrzymuje w formie oryginalnej tylko skanu lub wyciągu z Banku z wersji elektronicznej.
Bardzo przeciąga to proces, a z tego co wiem, reklamujecie się Państwo, że cały proces kredytowy może zostać zrealizowany zdalnie.
06-09-2019 22:31
Zgadza się - jeśli składasz wniosek u pośrednika, każdy dokument wysyła do nas kurierem.
Jeśli zdecydowałbyś się na złożenie wniosku na naszej infolinii (32 357 00 65), wtedy proces odbyłby się zdalnie. Dokumenty w tym przypadku wysyła się skanem.
10-09-2019 13:50
A czy jest to u Państwa standardową procedurą, że w przypadku kredytu na inwestycję deweloperską wydajecie decyzję wstępną pozytywną bez wymogu dodatkowych dokumentów, realizujecie opłaconą przeze mnie wycenę nieruchomości, podpisuję Umowę Deweloperską i przekazuje ją do Państwa pośrednik i w międzyczasie prosicie jednak o dodatkowe dokumenty do analizy finansowej?
Czy taka sytuacja jest faktycznie możliwa czy jest to jednak niedopatrzenie pośrednika, który otrzymał wymóg takich dodatkowych dokumentów już na poziomie decyzji wstępnej?
10-09-2019 19:52
Wydając wstępną analizę finansową powinniśmy mieć wszystkie, kompletne dokumenty.
Jeśli czegoś brakuje, zmieniamy status wniosku na brak/do uzupełnienia. Czekamy wtedy na dokumenty, o które Cię prosimy.
Dopiero po dostarczeniu przez Ciebie dokumentów, przechodzimy do zlecenia wyceny i sprawdzenia dokumentów dotyczących nieruchomości.
Zapraszam Cię do kontaktu z naszą infolinią - 32 357 00 57. Sprawdzimy na jakim etapie pojawiły się uzupełnia do wniosku.
10-09-2019 20:01
Już próbowałem rozmawiać z Konsultantem, ale z uwagi na fakt, iż wniosek składany był przez pośrednika, nie jest mi w stanie powiedzieć kiedy poproszono o dodatkowe dokumenty. Pytanie ze strony Pośrednika również pozostało bez odpowiedzi.
11-09-2019 16:10
Tutaj nie sprawdzimy szczegółów, ponieważ nie mamy dostępu do danych w systemie.
Jeśli wniosek składałeś u pośrednika, faktycznie powinieneś kontaktować się właśnie z nim w tej sprawie.
Mam nadzieję, że szybko uzyskasz satysfakcjonującą Cię odpowiedź
11-09-2019 16:22
Niestety pośrednik nie jest zbyt pomocny. Czy jest jakaś awaryjna ścieżka złożenia wniosku do Państwa o przyśpieszenie procesowania wniosku z uwagi na obiektywne okoliczności? Pośrednik twierdzi, że złożył w moim imieniu taką prośbę, ale osobisty wniosek klienta jest często ważniejszy dla instytucji finansowej niż mail wysłany przez pośrednika. Szczególnie, że będę chciał przenieść wszystkie swoje aktywa finansowe do Państwa banku.
12-09-2019 16:19
Rozumiem, że zależy Ci na tym żeby jak najszybciej wyjaśnić temat.
Jeśli wybrałeś opcję złożenia wniosku u pośrednika, tylko on może informować Cię o szczegółach z nim związanych. Również pośrednik osobiście załatwia sprawę Twojego wniosku kredytowego.
Na naszej stronie internetowej możesz sprawdzić status swojego wniosku. Mam nadzieję, że okaże się to dla Ciebie pomocne.
12-09-2019 19:52
Niestety formularz do monitorowania wniosków w przypadku składania wniosku przez pośrednika nie jest optymalnie skalibrowany.
Od około 1,5 tygodnia otrzymuję komunikat "(5) Podejmujemy decyzję: Wygląda na to, że mamy już wszystko. Podejmujemy decyzję.".
Niestety było to praktycznie równolegle z informacją od pośrednika, iż wymagacie Państwo dodatkowych dokumentów.
Kontakt z telefoniczny z doradcą hipotecznym potwierdził status wniosku "Braki lub uzupełnienia".
Dopiero w dniu wczorajszym wniosek otrzymał faktyczny status "Podejmujemy decyzję ostateczną".
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S