Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Kredyt - problem ze statusem wniosku i pośrednikiem

Dzień dobry,

Potrzebuję porady i wsparcia w sprawie możliwości sprawdzenia działań reprezentującego mnie pośrednika.

Nie jestem w stanie sprawdzić statusu wniosku kredytowego. Numer wniosku otrzymałem w poniedziałek i od tego czasu próbuję coś ustalić. Po wpisaniu na stronie ING w "Status wniosku o kredyt hipoteczny" mam cały czas trójkąt z wykrzyknikiem (załącznik) i nic więcej (sprawdzam od 4 dni).

Temat był zgłoszony na infolinii (3 krotnie), gdzie osoby prowadzące rozmowę ze mną widzą dokładne to samo, ale przez te 4 dni nie ma rezultatu.

W Moim ING nie mam żadnej informacji o tym, że jakiś wniosek na mnie jest rozpatrywany.

Współpraca z pośrednikiem wygląda fatalnie i to do tego stopnia, że zgłaszając się bezpośrednio do banku w grudniu 2024 już dawno byłbym jego posiadaczem. Pośrednik miał mi ułatwić i przyśpieszyć ścieżkę uzyskania kredytu, a zwielokrotnił ilość stresu, nerwów, problemów i już w tym momencie doprowadził do strat finansowych (wygaśnięcie korzystnej umowy materiałowej z cenami zeszłorocznymi) oraz wszystko wskazuje na to swoimi działaniami na kilka tygodni wstrzymał mi budowę.

Pokrótce rozmowy z pośrednikiem rozpocząłem na przełomie listopada i grudnia. Ustaliliśmy plan działania i jeszcze przed Świętami został zarejestrowany mój wniosek (mam e-mail informacyjny z ING). Wszystkie oczekiwane dokumenty i informacje dostarczyliśmy pośrednikowi do 3 stycznia, po czym mieliśmy się spotkać i od tego momentu jest dramat i ciągłe obietnice bez pokrycia. Wniosek oczywiście wygasł. Na początku lutego daliśmy pośrednikowi ostatnią szansę, aby mógł się wykazać i zacząć działać. Oczywiście znowu musieliśmy zdobywać część dokumentów. Nowy wniosek został zarejestrowany 11 lutego. 12-ego miałem z nim spotkanie na którym podpisaliśmy dokumenty i miał to być w końcu moment szybkiej ścieżki biznesowej do uzyskania kredytu, a tu dalej nie wiem totalnie nic. Nie zgadza się dosłownie nic co przekazuje mi pośrednik. Jestem tą współpracą skrajnie zawiedziony i zszokowany marną jakością pośrednictwa. 

Jakie realne i skuteczne działania mogę podjąć?

Czy pracownicy ING mogą mieć na to jakikolwiek wpływ, gdybym się zgłosił osobiście do oddziału banku?

Nie wiem, czy żądać natychmiastowego wycofania wniosku przez pośrednika, aby złożyć wniosek osobiście, a jeśli będzie mnie to dalej opóźniać to czy po prostu po kilkunastu latach w ING nie udać się do innego banku, aby w końcu zamknąć temat.

Z góry dziękuję za wszelkie porady i sugestie.

Odpowiedz
0 Lajków
paul88
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
27-02-2025
Wiadomość 1 z 4 (1 429 wyświetleń)

Re.: Kredyt - problem ze statusem wniosku i pośrednikiem

Temat do zamknięcia. Przedstawiciel ING wykazał się dużym zaangażowaniem i udało mu się sprawdzić stan działań pośrednika, który nie złożył nawet wniosku kredytowego (na pewno zawalił co najmniej na operacie szacunkowym, którego przez blisko 2 miesiące nie zdobył). Okazało się, że owy fachowiec reprezentujący dużą znaną i ogólnopolską firmę finansową jest permanentnym kłamcą, działającym na szkodę klienta i nie wywiązującym się ze swoich obietnic.
Odpowiedz
0 Lajków
paul88
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
27-02-2025
Wiadomość 2 z 4 (1 393 wyświetleń)

Re.: Kredyt - problem ze statusem wniosku i pośrednikiem

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja, jednocześnie cieszymy się, że udało się to wyjaśnić. Mamy też nadzieję, że zdecydujesz się na ponowne złożenie wniosku z naszym doradcą.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
453
84
18-01-2021
Wiadomość 3 z 4 (1 167 wyświetleń)

Re.: Kredyt - problem ze statusem wniosku i pośrednikiem

Mógłbyś podać dane żeby innych ostrzec, bądź nakierować
Odpowiedz
0 Lajków
yahah
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-03-2025
Wiadomość 4 z 4 (630 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy