Odpowiedz

Kredyt hipoteczny

Witam, 

chciałem się pożalić na zachowanie banku w sprawie mojej decyzji kredytowej. 

Na początku marca złożyłem z żoną wniosek o kredyt hipoteczny. Mamy ponad 20% wkładu własnego. 

Dostaliśmy potwierdzenie zdolności finansowej. Został umówiony rzeczoznawca 680 zł. 

Wycena pozytywna, nawet przekraczająca nasze deklaracje. 

Po kolejnej pozytywnej ocenie przez bank zostało już tylko przesłanie zaświadczeń ZUS, czy aby na pewno zgadza się moje wynagrodzenie z tym co zostaje odprowadzane. 

No i tutaj się ING odwidziało. Stwierdzili, że nie pasują im składki. Mogę dostać kredyt, ale o 100k mniejszy niż składałem wniosek. 

Jako, że mam system wynagrodzenia podstawa plus premia, nie pasowało im, że przez jeden miesiąc mam niższą składkę odprowadzaną. 

We wniosku dla pracodawcy o zatrudnieniu i zarobkach jest wyszczególniona podstawa i osobno premia. Premia średnia z ostatnich 3 mcy.

1,5 miesiąca czekania i zwodzenia. Już nie wspomnę o wydanych pieniądzach na rzeczoznawce. 

Skoro tak podchodzą do zarobków, to niech od razu proszą o wykazanie premii z tych miesięcy miesiąc po miesiącu. 

Szczerze nie polecam, bo do końca nic nie wiadomo u nich. Bardzo się rozczarowaliśmy. Ale nie ma tego złego... Dobrze, że nie był to jedyny bank w którym składaliśmy wniosek. 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Rozczarowany1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-04-2020
Wiadomość 1 z 3 (2 835 wyświetleń)

Re.: Kredyt hipoteczny

Rozczarowany1

Rozumiem Twoja sytuację,bo nas zwodzili 2 miesiące! Wydając pozytywną decyzję wstępna,by potem napisać jedno zdanie,że niestety nie mogą nam przyznać kredytu. Tak im się po prostu zdanie zmieniło na ostatnie prostej.
Odpowiedz
0 Lajków
Jola2101
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
54
4
27-03-2020
Wiadomość 2 z 3 (2 821 wyświetleń)

Re: Kredyt hipoteczny

Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała. Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Możesz złożyć go jeszcze raz żebyśmy ponownie mogli przyjrzeć się sprawie.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 3 z 3 (2 740 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy