Odpowiedz

Kredyt hipoteczny

Witam, 

chciałem się pożalić na zachowanie banku w sprawie mojej decyzji kredytowej. 

Na początku marca złożyłem z żoną wniosek o kredyt hipoteczny. Mamy ponad 20% wkładu własnego. 

Dostaliśmy potwierdzenie zdolności finansowej. Został umówiony rzeczoznawca 680 zł. 

Wycena pozytywna, nawet przekraczająca nasze deklaracje. 

Po kolejnej pozytywnej ocenie przez bank zostało już tylko przesłanie zaświadczeń ZUS, czy aby na pewno zgadza się moje wynagrodzenie z tym co zostaje odprowadzane. 

No i tutaj się ING odwidziało. Stwierdzili, że nie pasują im składki. Mogę dostać kredyt, ale o 100k mniejszy niż składałem wniosek. 

Jako, że mam system wynagrodzenia podstawa plus premia, nie pasowało im, że przez jeden miesiąc mam niższą składkę odprowadzaną. 

We wniosku dla pracodawcy o zatrudnieniu i zarobkach jest wyszczególniona podstawa i osobno premia. Premia średnia z ostatnich 3 mcy.

1,5 miesiąca czekania i zwodzenia. Już nie wspomnę o wydanych pieniądzach na rzeczoznawce. 

Skoro tak podchodzą do zarobków, to niech od razu proszą o wykazanie premii z tych miesięcy miesiąc po miesiącu. 

Szczerze nie polecam, bo do końca nic nie wiadomo u nich. Bardzo się rozczarowaliśmy. Ale nie ma tego złego... Dobrze, że nie był to jedyny bank w którym składaliśmy wniosek. 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Rozczarowany1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-04-2020
Wiadomość 1 z 3 (1 909 wyświetleń)

Re.: Kredyt hipoteczny

Rozczarowany1

Rozumiem Twoja sytuację,bo nas zwodzili 2 miesiące! Wydając pozytywną decyzję wstępna,by potem napisać jedno zdanie,że niestety nie mogą nam przyznać kredytu. Tak im się po prostu zdanie zmieniło na ostatnie prostej.
Odpowiedz
0 Lajków
Jola2101
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
54
4
27-03-2020
Wiadomość 2 z 3 (1 895 wyświetleń)

Re: Kredyt hipoteczny

Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała. Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Możesz złożyć go jeszcze raz żebyśmy ponownie mogli przyjrzeć się sprawie.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
576
123
19-03-2018
Wiadomość 3 z 3 (1 814 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy