Odpowiedz

Kredyt hipoteczny

Witam, 

chciałem się pożalić na zachowanie banku w sprawie mojej decyzji kredytowej. 

Na początku marca złożyłem z żoną wniosek o kredyt hipoteczny. Mamy ponad 20% wkładu własnego. 

Dostaliśmy potwierdzenie zdolności finansowej. Został umówiony rzeczoznawca 680 zł. 

Wycena pozytywna, nawet przekraczająca nasze deklaracje. 

Po kolejnej pozytywnej ocenie przez bank zostało już tylko przesłanie zaświadczeń ZUS, czy aby na pewno zgadza się moje wynagrodzenie z tym co zostaje odprowadzane. 

No i tutaj się ING odwidziało. Stwierdzili, że nie pasują im składki. Mogę dostać kredyt, ale o 100k mniejszy niż składałem wniosek. 

Jako, że mam system wynagrodzenia podstawa plus premia, nie pasowało im, że przez jeden miesiąc mam niższą składkę odprowadzaną. 

We wniosku dla pracodawcy o zatrudnieniu i zarobkach jest wyszczególniona podstawa i osobno premia. Premia średnia z ostatnich 3 mcy.

1,5 miesiąca czekania i zwodzenia. Już nie wspomnę o wydanych pieniądzach na rzeczoznawce. 

Skoro tak podchodzą do zarobków, to niech od razu proszą o wykazanie premii z tych miesięcy miesiąc po miesiącu. 

Szczerze nie polecam, bo do końca nic nie wiadomo u nich. Bardzo się rozczarowaliśmy. Ale nie ma tego złego... Dobrze, że nie był to jedyny bank w którym składaliśmy wniosek. 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Rozczarowany1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-04-2020
Wiadomość 1 z 3 (1 762 wyświetleń)

Re.: Kredyt hipoteczny

Rozczarowany1

Rozumiem Twoja sytuację,bo nas zwodzili 2 miesiące! Wydając pozytywną decyzję wstępna,by potem napisać jedno zdanie,że niestety nie mogą nam przyznać kredytu. Tak im się po prostu zdanie zmieniło na ostatnie prostej.
Odpowiedz
0 Lajków
Jola2101
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
54
4
27-03-2020
Wiadomość 2 z 3 (1 748 wyświetleń)

Re: Kredyt hipoteczny

Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała. Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Możesz złożyć go jeszcze raz żebyśmy ponownie mogli przyjrzeć się sprawie.

 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 3 z 3 (1 667 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy