Odpowiedz

Re.: Kredyt hipoteczny

Takie postępowanie ING nosi znamiona doprowadzania innej osoby do niekorzystnego rozporządzania mieniem (art. 286 kk).

Zapłaciłes za operat na podstawie wstępnej decyzji przyznania kredytu.
Odwołuj się i w najgorszym wypadku żądaj zwrotu kosztu operatu.
Odpowiedz
0 Lajków
rafik
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-03-2020
Wiadomość 11 z 12 (1 393 wyświetleń)

Re: Re.: Kredyt hipoteczny

Jeżeli nie zgadzasz się z decyzją banku, zawsze możesz złożyć reklamację.
Skontaktuj się w tej sprawie ze specjalistą, u którego był złożony wniosek lub z naszą infolinią: 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -20:00. W soboty w godzinach 8:00 - 16:00.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
525
114
04-09-2015
Wiadomość 12 z 12 (1 327 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Brak ikon kart kredytowych

Miałem taki sam problem ale z kartą debetową. Na szczęście wszystko wróciło do normy na drugi dzień. Jeżeli jednak dalej jej nie widzisz to skontaktuj się z nimi bezpośrednio np. przez czat.

10-06-2023
Brak ikon kart kredytowych

Hej, zniknęły mi z konta ikony kart kredytowych, wyświetla się tylko blik oraz karta debetowa, ktoś ma podohny problem? Trwają jakieś prace serwisowe?

10-06-2023
alerty bik - odnowienie

Cześć.

 

W jaki sposób można odnowić usługę alerty bik? Opcji założenia konta w bik nie da się nie zaznaczyć tym razem (konto zostało utworzone już na zlecenie ING).

09-06-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy