06-03-2020 18:53
09-03-2020 12:32
Jeżeli nie zgadzasz się z decyzją banku, zawsze możesz złożyć reklamację.
Skontaktuj się w tej sprawie ze specjalistą, u którego był złożony wniosek lub z naszą infolinią: 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -20:00. W soboty w godzinach 8:00 - 16:00.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
10 | |
6 | |
5 | |
5 |