06-03-2020 18:53
09-03-2020 12:32
Jeżeli nie zgadzasz się z decyzją banku, zawsze możesz złożyć reklamację.
Skontaktuj się w tej sprawie ze specjalistą, u którego był złożony wniosek lub z naszą infolinią: 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -20:00. W soboty w godzinach 8:00 - 16:00.
Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".
25-11-2024Widzę, że się coś zmienia. Czy ING może potwierdzić te wiadomości o zwiększeniu limitu na BLIK?
https://www.bankier.pl/wiadomosc/ING-Bank-Slaski-zwiekszyl-limity-wybranych-przelewow-8850500.html
25-11-2024