11-04-2024 19:45
12-04-2024 19:51
Skontaktuj się proszę z naszymi doradcami hipotecznymi przez kanały szyfrowane w tej sprawie - czat w Moje ING lub nasza infolinia, pod numerem 32 357 00 57
13-04-2024 10:32
@karolina123:Dzień dobry,
Czy ma już Pani decyzję?
Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żadnych update'ów i zastanawiam się jak status wniosków złożonych wcześniej.
Pozdrawiam
Pani Karolino, otrzymała Pani już decyzję? Bo u nas właśnie mija miesiąc od czasu złożenia wszystkich dokumentów. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, przez cały czas po prostu czekamy. Operat był przeprowadzany przez bank.
15-04-2024 12:33
I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 23-11-2024