11-04-2024 19:45
12-04-2024 19:51
Skontaktuj się proszę z naszymi doradcami hipotecznymi przez kanały szyfrowane w tej sprawie - czat w Moje ING lub nasza infolinia, pod numerem 32 357 00 57
13-04-2024 10:32
@karolina123:Dzień dobry,
Czy ma już Pani decyzję?
Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żadnych update'ów i zastanawiam się jak status wniosków złożonych wcześniej.
Pozdrawiam
Pani Karolino, otrzymała Pani już decyzję? Bo u nas właśnie mija miesiąc od czasu złożenia wszystkich dokumentów. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, przez cały czas po prostu czekamy. Operat był przeprowadzany przez bank.
15-04-2024 12:33
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024