20-02-2024 14:31
21-02-2024 10:03
Dzień dobry,
skontaktuj się w tej sprawie z specjalistą, który przyjmował Twój wniosek, aby sprawdzić te informacje.
Możesz także skontaktować się z nami na czacie w Moim ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.
21-03-2024 21:04 | Edytowano: 21-03-2024 21:05
Dzień dobry,
Czy udało się Panu otrzymać decyzję?
22-03-2024 15:30
22-03-2024 16:51
25-03-2024 08:37
25-03-2024 08:50
25-03-2024 12:39
28-03-2024 11:18
Dzień dobry,
Czy ma już Pani decyzję?
Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żadnych update'ów i zastanawiam się jak status wniosków złożonych wcześniej.
Pozdrawiam
28-03-2024 12:01 | Edytowano: 28-03-2024 12:03
Wniosek w banku od 14.10.2025.
Ogólnie proces przebiegał dokładnie tak jak przewidywane to było na stronie:
https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy
Do czasu kiedy po zmianie s
... 18-11-2025W tym temacie proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. Sprawdzimy informacje o Twojej karcie, a jeśli bę
... 18-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |