16-04-2022 13:52 | Edytowano: 16-04-2022 13:57
19-04-2022 11:27 | Edytowano: 19-04-2022 11:30
W takim przypadku konieczne jest umówienie się ze specjalistą na spotkanie. W trakcie spotkania nasz specjalista zbierze dokumenty dotyczące nieruchomości i przekaże je do konsultacji naszym analitykom.
Bez wglądu w dokumenty i bez możliwości ich analizy nie jesteśmy w stanie udzielić wiążącej odpowiedzi.
W sprawie umówienia spotkania możesz skontaktować się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie: 32 357 00 65. Specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00, w soboty do 16:00.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |