16-04-2022 13:52 | Edytowano: 16-04-2022 13:57
19-04-2022 11:27 | Edytowano: 19-04-2022 11:30
W takim przypadku konieczne jest umówienie się ze specjalistą na spotkanie. W trakcie spotkania nasz specjalista zbierze dokumenty dotyczące nieruchomości i przekaże je do konsultacji naszym analitykom.
Bez wglądu w dokumenty i bez możliwości ich analizy nie jesteśmy w stanie udzielić wiążącej odpowiedzi.
W sprawie umówienia spotkania możesz skontaktować się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie: 32 357 00 65. Specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00, w soboty do 16:00.
Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024