Odpowiedz

Kredyt Hipoteczny

Witam. Mam takie pytanie mniej więcej 3 lata temu bylem u doradcy kredytowego, który powiedział, że żaden bank nie da nam kredytu z uwagi na warunki zabudowy. Dopiero jak wybuduje stan surowy zamknięty. Śledząc poczynania banków zauważyłem, że wasz jest bardzo otwarty. Mam aktualnie stan surowy zamknięty a problem polega na działce ponieważ ma ona 3002m2 oraz wydane warunki zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie domu jednorodzinnego w ramach zabudowy zagrodowej czy da się otrzymać kredyt na takie coś?

Odpowiedz
0 Lajków
Maciej1993
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
29-10-2023
Wiadomość 1 z 2 (1 744 wyświetleń)

Re: Kredyt Hipoteczny

Standardowo udzielamy kredytów hipotecznych i zabezpieczamy się tylko na działkach o powierzchni do 3000 m2, czyli u Ciebie działka przekracza o 2 m2 tę powierzchnię. Do przyjęcia takiego wniosku będziemy potrzebować dodatkowej zgody.
Masz trzy opcje do zgłoszenia prośby o takie odstępstwo:
1. Możesz zadzwonić (jeszcze tylko dziś i juto) na naszą infolinię hipoteczną pod numerem 32 357 00 65 i nasz specjalista przyjmie dla Ciebie taką prośbę.
2. Możesz umówić się na spotkanie do placówki bankowej i tam nasz specjalista przed przyjęciem wniosku przyjmie prośbę o takie odstępstwo.
3. Skontaktuj się z placówką, którą obsługuje Twój doradca kredytowy i on udzieli Ci dodatkowych informacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
574
122
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 659 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy