17-10-2017 10:56
18-10-2017 14:05 | Edytowano: 18-10-2017 14:07
@Elektronik_19 Ratę pobieramy z konta, które została wskazane w umowie kredytowej. Możesz zmienić konto do spłaty kredytu hipotecznego, ale wymaga to podpisania aneksu do umowy w oddziale. Koszt takiego aneksu to 200 zł.
Nie ma takiej możliwości, że raz pobierzemy ratę z jednego konta, a później z drugiego nawet w przypadku braku pieniędzy na koncie podanym do spłaty.
18-10-2017 16:08
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |