Odpowiedz

Konto vs kredyt

Mam konto w ING. Zona ma konto w ING. Z zony konta pobierana jest comiesieczna rata. Czy istnieje mozliwosc, zeby rate bank pobieral ode mnie? Ewentualnie, czy jest mozliwosc, zeby bank pobieral ode mnie pieniadze, jezeli na koncie zony ich nie bedzie wystarczajaco? Prosze o odpowiedz.
Odpowiedz
0 Lajków
Elektronik_19
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
17-10-2017
Wiadomość 1 z 3 (3 923 wyświetleń)

Re: Konto vs kredyt

[ Edytowane ]

@Elektronik_19 Ratę pobieramy z konta, które została wskazane w umowie kredytowej. Możesz zmienić konto do spłaty kredytu hipotecznego, ale wymaga to podpisania aneksu do umowy w oddziale. Koszt takiego aneksu to 200 zł.

Nie ma takiej możliwości, że raz pobierzemy ratę z jednego konta, a później z drugiego nawet w przypadku braku pieniędzy na koncie podanym do spłaty.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
603
128
12-04-2017
Wiadomość 2 z 3 (3 880 wyświetleń)

Re: Konto vs kredyt

Proponuje ustawić zlecenie stałe z Twojego na konto Żony w terminie przed datą spłaty raty.
Wydaje mi się to najlepszym rozwiązaniem.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (3 857 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy