27-04-2021 14:10
Witam,
Tak, dostaliśmy pozytywną decyzję z ING.
Trwało to od początku lutego do soboty 24 kwietnia. W sobotę dostaliśmy pozytyw.
27-04-2021 14:17
27-04-2021 14:30
27-04-2021 15:57
27-04-2021 16:55
27-04-2021 17:05
27-04-2021 19:07
27-04-2021 19:50
27-04-2021 20:50
28-04-2021 10:45
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024