Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Re.: Kompetencje pośrednika kredytowego

Dziękuje za odpowiedz a czy to była pierwsza prośba o dodatkowe dokumenty na etapie punktu 5 czyli podejmowania ostatecznej decyzji ?
Odpowiedz
0 Lajków
Michał71
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
3
20-04-2021
Wiadomość 31 z 114 (5 906 wyświetleń)

Re.: Kompetencje pośrednika kredytowego

W takim razie czekam ostatnio status zmienił się znów na podejmujemy decyzje w piątek 16.04 jak otrzymam decyzje napisze pozdrawiam i powodzenia życzę Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
Michał71
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
3
20-04-2021
Wiadomość 32 z 114 (5 905 wyświetleń)

Re.: Kompetencje pośrednika kredytowego

Antiba89 koszmar. Jak mnie o coś jeszcze poproszą to nie wiem co zrobię... już jesteśmy 3 tyg po terminie. Gdyby jeszcze to uzupełnienie dokumentów to była chwila - ale u nas minął równy tydzień od momentu ich przekazania do zarejestrowania i ponownej zmiany statusu na "podejmujemy decyzję". Teraz następny tydzień na decyzję (albo i nie). 2 tygodnie na 1 papierek.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaM
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
15-04-2021
Wiadomość 33 z 114 (5 872 wyświetleń)

Re.: Kompetencje pośrednika kredytowego

Nie to nie była pierwsza prośba tylko trzecia prośba o dokumenty od dokładnie 26.03.
Nie wiem co będzie dalej, ale będę pisać co się u mnie dzieje.
Dziś dokumenty zostały wysłane, zobaczymy kiedy status znów się zmieni i będziemy liczyć dni do decyzji.
Tyle dobrze, że nasz deweloper zgodził się na aneks do umowy przedwstępnej z przedłużeniem terminu zakupu.
Odpowiedz
0 Lajków
Antiba89
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
3
13-04-2021
Wiadomość 34 z 114 (5 759 wyświetleń)

Re.: Kompetencje pośrednika kredytowego

Rozumiem że to trzecie dostanie dokumentów na samym etapie podejmowania decyzji ostatecznej -pkt 5?
Kiedy Państwo złożyli wnisoek?
U mnie były dwa razy odsyłane dokumenty na przełomie 2 2dni ale od razu na kolejny dzień status zmienił się na pkt 5 wydajemy decyzje .
Odpowiedz
0 Lajków
Michał71
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
3
20-04-2021
Wiadomość 35 z 114 (5 749 wyświetleń)

Re.: Kompetencje pośrednika kredytowego

[ Edytowane ]
Tak, wszystko na etapie 5.
Wniosek złożony 16.02, ale od 22.02 była analiza dokumentów dopiero.
U nas też było podobnie, że dosyć szybko zmieniał się status po dosłaniu dokumentów, ale te 5 dni roboczych potem nic się nie działo i nagle znów, że dokumenty do uzupełnienia i tak trzy razy...
Także nie wiem co będzie dalej?
Wydaje mi się że nas tak wałkują bo mąż prowadzi działalność a ja jestem na macierzyńskim więc może jesteśmy ryzykowni dla nich..
Odpowiedz
0 Lajków
Antiba89
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
3
13-04-2021
Wiadomość 36 z 114 (5 745 wyświetleń)

Re.: Kompetencje pośrednika kredytowego

My złożyliśmy 5.02 wg czasów procesowych jutro powinni wydawać decyzje dla wniosków które zmieniły się na pkt 5 (16.04) zobaczymy
Odpowiedz
0 Lajków
Michał71
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
3
20-04-2021
Wiadomość 37 z 114 (5 720 wyświetleń)

Re.: Kompetencje pośrednika kredytowego

Ja również zostałam poproszona o dodatkowe dokumenty. U nas po raz drugi chodzi o dokumenty od dewelopera, więc niestety zdobycie ich to kilka dni. Prawdopodobnie zrezygnujemy, będziemy jeszcze raz na szybko wniosek do banku z którego już mieliśmy decyzję.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaM
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
15-04-2021
Wiadomość 38 z 114 (5 713 wyświetleń)

Re.: Kompetencje pośrednika kredytowego

Panie Michale, jutro będą wydawać decyzje dla wniosków które zmieniły status dnia 15 kwietnia.
Odpowiedz
0 Lajków
Kub1622
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
15-04-2021
Wiadomość 39 z 114 (5 658 wyświetleń)

Re.: Kompetencje pośrednika kredytowego

Mój wniosek zmienił status 17 kwietnia (ewentualnie 16 późnym wieczorem) i już dziś miałam informację.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaM
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
15-04-2021
Wiadomość 40 z 114 (5 649 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy