Odpowiedz

Kiedy będzie decyzja ostateczna

W sobotę 29.05 dostaliśmy wstępna pozytywną decyzję (wniosek złożony ok 20.04), okazało się, że musimy potwierdzić czy nasz kredyt będzie spłacał inny kredyt i ile poprzednim właścicielom zostało do spłacenia. Wydaje się, że to formalności i powinno przejść szybko. Ile bedziemy oczekiwać na ostateczną decyzję? Znowu miesiąc? Czy to już formalność i wystarczy kilka dni (ze 2-3)?
Odpowiedz
0 Lajków
Malutka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
02-06-2021
Wiadomość 1 z 4 (2 517 wyświetleń)

Re: Kiedy będzie decyzja ostateczna

Na to, aby przekazać Ci naszą decyzję kredytową, potrzebujemy max. 21 dni kalendarzowych od chwili, gdy przekażesz nam wszystkie dokumenty. Status wniosku możesz sprawdzać na bieżąco tutaj:
https://forms.ingbank.pl/INGeWniosekWormsExt/WizardWfB.aspx?path=T3_MI-EndUserWormsExt-CAWK-STR&bank...
Możesz także skontaktować się z specjalistą, który opiekuje się Twoim wnioskiem. Ta osoba może udzielić Ci bardziej szczegółowych informacji. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
958
196
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (2 418 wyświetleń)

Re: Kiedy będzie decyzja ostateczna

Serio? 21 dni? Składaliśmy wniosek ponad miesiąc temu i kolejny miesiąc trzeba czekać na kolejną decyzję? Przecież to czego bank wymaga teraz to chyba są już formalności, więc to powinno trwać chwilę
Odpowiedz
0 Lajków
Malutka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
02-06-2021
Wiadomość 3 z 4 (2 368 wyświetleń)

Re: Kiedy będzie decyzja ostateczna

Decyzję staramy podjąć się najszybciej jak to możliwe. Trudno mi się odnieść do tego, co stało się w przypadku Twojego wniosku, bo przez społeczność nie mam do niego dostępu Emotikon: Smutny Aby wyjaśnić sprawę skontaktuj się proszę ze specjalistą, u którego kompletowałaś dokumenty. 

 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
720
162
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (2 275 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: brak uprawnień

Uprawnienia w ING Business można zmienić we wniosku Edycja uprawnień użytkownika, należy nadać odpowiednie opcje przy każdym z rachunków (Podgląd rachunku, Wprowadzanie przelewu, Modyfikacje przelewu,

...

03-10-2022
Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Dzień dobry.

W zakładce karty nie ma polecenia aktywuj infolinia to jakaś porażka.

okazuje się że prostą do bólu czynność można skomplikować .

Niestety muszę udać się do oddziału .

02-10-2022
Re: Harmonogram. Najbliższa rata 700zł, kolejne 300 zł. O co chodzi?

Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z naszymi specjalistami z zakresu kredytów hipotecznych przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 57. Są dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 i sob

...

02-10-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy