Odpowiedz

Kiedy będzie decyzja ostateczna

W sobotę 29.05 dostaliśmy wstępna pozytywną decyzję (wniosek złożony ok 20.04), okazało się, że musimy potwierdzić czy nasz kredyt będzie spłacał inny kredyt i ile poprzednim właścicielom zostało do spłacenia. Wydaje się, że to formalności i powinno przejść szybko. Ile bedziemy oczekiwać na ostateczną decyzję? Znowu miesiąc? Czy to już formalność i wystarczy kilka dni (ze 2-3)?
Odpowiedz
0 Lajków
Malutka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
02-06-2021
Wiadomość 1 z 4 (4 050 wyświetleń)

Re: Kiedy będzie decyzja ostateczna

Na to, aby przekazać Ci naszą decyzję kredytową, potrzebujemy max. 21 dni kalendarzowych od chwili, gdy przekażesz nam wszystkie dokumenty. Status wniosku możesz sprawdzać na bieżąco tutaj:
https://forms.ingbank.pl/INGeWniosekWormsExt/WizardWfB.aspx?path=T3_MI-EndUserWormsExt-CAWK-STR&bank...
Możesz także skontaktować się z specjalistą, który opiekuje się Twoim wnioskiem. Ta osoba może udzielić Ci bardziej szczegółowych informacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (3 951 wyświetleń)

Re: Kiedy będzie decyzja ostateczna

Serio? 21 dni? Składaliśmy wniosek ponad miesiąc temu i kolejny miesiąc trzeba czekać na kolejną decyzję? Przecież to czego bank wymaga teraz to chyba są już formalności, więc to powinno trwać chwilę
Odpowiedz
0 Lajków
Malutka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
02-06-2021
Wiadomość 3 z 4 (3 901 wyświetleń)

Re: Kiedy będzie decyzja ostateczna

Decyzję staramy podjąć się najszybciej jak to możliwe. Trudno mi się odnieść do tego, co stało się w przypadku Twojego wniosku, bo przez społeczność nie mam do niego dostępu Emotikon: Smutny Aby wyjaśnić sprawę skontaktuj się proszę ze specjalistą, u którego kompletowałaś dokumenty. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
801
173
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (3 808 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy