Odpowiedz

Kiedy będzie decyzja ostateczna

W sobotę 29.05 dostaliśmy wstępna pozytywną decyzję (wniosek złożony ok 20.04), okazało się, że musimy potwierdzić czy nasz kredyt będzie spłacał inny kredyt i ile poprzednim właścicielom zostało do spłacenia. Wydaje się, że to formalności i powinno przejść szybko. Ile bedziemy oczekiwać na ostateczną decyzję? Znowu miesiąc? Czy to już formalność i wystarczy kilka dni (ze 2-3)?
Odpowiedz
0 Lajków
Malutka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
02-06-2021
Wiadomość 1 z 4 (930 wyświetleń)

Re: Kiedy będzie decyzja ostateczna

Na to, aby przekazać Ci naszą decyzję kredytową, potrzebujemy max. 21 dni kalendarzowych od chwili, gdy przekażesz nam wszystkie dokumenty. Status wniosku możesz sprawdzać na bieżąco tutaj:
https://forms.ingbank.pl/INGeWniosekWormsExt/WizardWfB.aspx?path=T3_MI-EndUserWormsExt-CAWK-STR&bank...
Możesz także skontaktować się z specjalistą, który opiekuje się Twoim wnioskiem. Ta osoba może udzielić Ci bardziej szczegółowych informacji. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
790
164
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (831 wyświetleń)

Re: Kiedy będzie decyzja ostateczna

Serio? 21 dni? Składaliśmy wniosek ponad miesiąc temu i kolejny miesiąc trzeba czekać na kolejną decyzję? Przecież to czego bank wymaga teraz to chyba są już formalności, więc to powinno trwać chwilę
Odpowiedz
0 Lajków
Malutka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
02-06-2021
Wiadomość 3 z 4 (781 wyświetleń)

Re: Kiedy będzie decyzja ostateczna

Decyzję staramy podjąć się najszybciej jak to możliwe. Trudno mi się odnieść do tego, co stało się w przypadku Twojego wniosku, bo przez społeczność nie mam do niego dostępu Emotikon: Smutny Aby wyjaśnić sprawę skontaktuj się proszę ze specjalistą, u którego kompletowałaś dokumenty. 

 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
634
152
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (688 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: problem z płatnościami telefonem

Dzień dobry,
proszę spróbuj jeszcze odinstalować aplikację i na nowo ją zainstalować. Następnie na nowo aktywuj płatności telefonem. Jeżeli to również nie pomoże, to będziemy musieli sprawdzić Twoją s

...

03-08-2021
Dodatkowe dokumenty

Witam, od dziś jestem na 4 etapie
Wyceniamy nieruchomość

Otrzymaliśmy wycenę Twojej nieruchomości.
Czekamy na dodatkowe dokumenty, o których poinformował Cię Twój specjalista

Problem polega na tym, że mój...

03-08-2021
Re: Uruchomienie drugiej transzy

Na jakim etapie załącza sie zdjęcia oraz skan dziennika budowy? Przy dyspozycji uruchomienia kolejnej transzy czy trzeba najpierw wybrać: Wnioski --> potwierdzenie spełnienia warunków umownych --> dok...

03-08-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy