Odpowiedz

Karencja- brak odbioru

Witam, mam takie pytanie, otóż byłem dowiadywać się o kredyt hipoteczny na prace budowlane z pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem z projektantem budowlanym, potrzebuje pieniędzy na wykończenie domu ale Pan w banku oznajmił nam że póki nie będzie odbioru budynku musimy płacić karencje czyli same odsetki . Pytanie mam czy nie można jakoś inaczej  tego załatwić? 

Odpowiedz
0 Lajków
Marek1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-01-2018
Wiadomość 1 z 5 (6 415 wyświetleń)

Re.: Karencja- brak odbioru

Mi przy braniu kredytu powiedziano, że jak wypłacimy ostatnią transze to będziemy mogli wnioskować żeby naliczali nam pełne raty.

 

Wybrałbym się do innego doradcy. 

Ariel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
2
28-01-2018
Wiadomość 2 z 5 (6 358 wyświetleń)

Re: Karencja- brak odbioru

W czasie trwania prac budowlanych rzeczywiście stosujemy karencję w spłacie kapitału. Po uruchomieniu wszystkich transz tego kredytu będziesz mógł bezpłatnie zrezygnować z karencji.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 3 z 5 (6 308 wyświetleń)

Re: Karencja- brak odbioru

A dom muszę mieć odebrany, żeby uruchomic wszystkie transze?
Odpowiedz
0 Lajków
Marek1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-01-2018
Wiadomość 4 z 5 (6 258 wyświetleń)

Re: Karencja- brak odbioru

@Marek1 To zależy od warunków Twojej umowy, do której nie mam dostępu przez naszą społeczność. Warunki do uruchomienia transz opisuje załącznik do umowy nr 3. Jeśli chcesz sprawdzić u nas, jakie warunki musisz spełnić, aby uruchomić kolejną transzę, to proszę Cię o kontakt z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 57. Nasi specjaliści są dla Ciebie dostępni w dni robocze 7-21 i w soboty 8-16. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 5 z 5 (6 184 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy