07-12-2020 09:05 | Edytowano: 07-12-2020 09:06
Witam,
wraz z mężem złożyliśmy wniosek wraz z kompletem dokumentów (m.in operatem szacunkowym - wyceną) dnia 10.11.2020.
Ile może jeszcze potrwać oczekiwanie na jakąkolwiek decyzję? Nie dostaliśmy ani wstępnej, ani ostatecznej, ani nic, doradca tak samo. Jak sprawdzam status wniosku na stronie ING wyświetla się tylko punkt 2 - analiza dokumentów...
Zdaniem doradcy załączając komplet dokumentów od razu powinniśmy uzyskać decyzję finalną - jakie są obecnie terminy? Bardzo zależy nam na czasie.
Pozdrawiam,
Lena
08-12-2020 10:56
Faktycznie, możemy od razu podjąć decyzję ostateczną. Informacje o tym powinnaś mieć w najbliższym czasie. Proszę, żebyś skontaktowała się ze specjalistą, u którego składaliście dokumenty. Sprawdzi to.
08-12-2020 14:34
Dziękuję za pomoc. Kontaktowaliśmy się i nasze dokumenty zostały przekazane do analizy dnia 19.11
Bardzo trudno było doradcy zdobyć te informacje.
Mamy naprawdę nadzieję, że sprawa wyjaśni się do przyszłego tygodnia, gdyż zależy nam na czasie - 20% wkładu, oboje pełen etat, umowa czas nieokreślony, bierzemy kredyt na mniej niż połowę swojej zdolności...
A naprawdę podoba nam się oferta ING i nie chcielibyśmy z powodu tego wiecznego czekania i opóźnionych terminów zmieniać banku, jednakże jeżeli nic się do początku przyszłego tygodnia nie zmieni to będziemy musieli wybrać inny bank. Bo w każdym, gdzie składaliśmy wniosek mamy decyzję pozytywną.
08-12-2020 14:47
08-12-2020 16:19
dzięki własnie czytam na forum i jestem tym przerażona. Naprawdę jak do przyszłego tygodnia nie będzie nic wiadomo to niestety ale ING straci klienta.
08-12-2020 16:27
08-12-2020 18:05
08-12-2020 18:07
10-12-2020 10:55
O proszę! a skłądali Państwo wraz z operatem szacunkowym?
10-12-2020 13:34
Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |