Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Dyspozycja II transzy kredytu po terminie harmonogramu w bankowości internetowej

Droga Społeczności!

 

Przeszukałem forum, ale nie znalazłem odpowiedzi na pytanie, więc tu zakładam nowy wątek.

Chciałem zapytać o dyspozycję II transzy kredytu po terminie harmonogramu w bankowości internetowej

 

Szczegóły: mam kredyt na dom, który buduje deweloper. Uruchomiłem razem z kredytem I transzę na rachunek powierniczy dewelopera. Zostały mi jeszcze 2 transze odpowiednio po zakończeniu przez dewelopera kolejnych etapów budowy wg harmonogramu przedsięwzięcia budowlanego.

Deweloper ma aktualnie opóźnienie w postępie budowy bieżącego etapu około miesiąca, dlatego umówiłem się z deweloperem, że dyspozycję złożę jak zakończy bieżący etap.

No i deweloper kończy już ten etap. W ciągu kilku dni będzie zakończony.

 

Czy teraz - miesiąc po terminie - mogę złożyć dyspozycję wypłaty transzy w bankowości internetowej? Opcję w bankowości internetowej uruchomienia takiej dyspozycji mam, ale obawiam się, że zostanie odrzucona.

Akurat dużo bardziej by mi pasowało złożyć tę dyspozycję po terminie internetowo niż szukać wolnego pracownika ING w mieście i jechać do placówki składać tę dyspozycję.

 

Czy ktoś ma tu doświadczenia?

Odpowiedz
0 Lajków
Pinczyk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
29-08-2021
Wiadomość 1 z 4 (7 768 wyświetleń)

Re: Dyspozycja II transzy kredytu po terminie harmonogramu w bankowości internetowej

@Pinczyk jeśli termin wypłaty transzy został przekroczony, potrzebujemy oświadczenia dewelopera, że wyraża zgodę na wypłatę transzy po terminie. Przez Moje ING niestety nie przyjmiemy takiego wniosku Emotikon: Smutny Skontaktuj się z nami telefonicznie (32 357 00 57) i umówimy Cię na spotkanie w oddziale Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
495
88
18-01-2021
Wiadomość 2 z 4 (7 703 wyświetleń)

Re: Dyspozycja II transzy kredytu po terminie harmonogramu w bankowości internetowej

NataliaKr, dzięki za odpowiedź, ale z innego źrodła z banku otrzymałem odpowiedź, że w bankowości internetowej można złożyć dyspozycję do miesiąca po terminie. Czyli jest rozbieżność. Czy można ustalić jak jest na pewno?

Odpowiedz
0 Lajków
Pinczyk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
29-08-2021
Wiadomość 3 z 4 (7 663 wyświetleń)

Re: Dyspozycja II transzy kredytu po terminie harmonogramu w bankowości internetowej

@Pinczyk we wcześniejszej wiadomości pisałeś, że jest już miesiąc po terminie - w takiej sytuacji zostaje jedynie wizyta w oddziale z oświadczeniem dewelopera. Nie ma innej możliwości Emotikon: Smutny
Jeśli jednak okres 30 dni nie minął - możesz złożyć wniosek zarówno przez Moje ING jak i w oddziale, bez dodatkowych formalności. O ile oczywiście spełnione są pozostałe warunki.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
642
132
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (7 608 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: zapłata BLIKiem zbliżeniowym - problem

Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.

 

09-11-2025
Re: Planet cash wplata blik

Emotikon: Smutny mam identyczny problem reklamacja Numer zgłoszenia: 107006/112025 odp dostałem
Odpowiedź wyślemy do 01.12.2025 a sytuacja z 09.11.2025
Prawie miesiąc czekać a wpłata gotówki miała być na aktualne rachu...

09-11-2025
Re: Wprowadzenie Samsung Pay

Dzień dobry jestem Państwa kiltem i powie ze jednak to prawda że ING nie sucha od ługiego czasu nie słucha klientów a powinien trochę posłuchać jak niechce stracić jeszcze klientów tych co ma i tak sa...

08-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy