29-07-2020 08:54
30-07-2020 08:50
W tej sytuacji powinniście złożyć nowy wniosek o kredyt hipoteczny. Zapraszam Cię do kontaktu z nami pod numerem (32) 357 00 65 - sprawdzimy możliwość finansowania Waszej inwestycji 😉 Podczas rozmowy będziemy mogli też przedstawić szczegóły oferty. Nasi specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-20:00, w soboty 8:00-16:00 😊
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024