29-07-2020 08:54
30-07-2020 08:50
W tej sytuacji powinniście złożyć nowy wniosek o kredyt hipoteczny. Zapraszam Cię do kontaktu z nami pod numerem (32) 357 00 65 - sprawdzimy możliwość finansowania Waszej inwestycji 😉 Podczas rozmowy będziemy mogli też przedstawić szczegóły oferty. Nasi specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-20:00, w soboty 8:00-16:00 😊
Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024