01-09-2021 07:39
01-09-2021 09:28 | Edytowano: 01-09-2021 09:32
To kwestia kilku dni. Jeśli masz numer wniosku to tu możesz patrzeć na jakim etapie jest wniosek: https://forms.ing.pl/DETeWniosekWormsExt/Wizardwfb.aspx?path=T3_MI-EndUserWormsExt-CAWK-STR&bankId=6...
01-09-2021 09:37
Jeśli Twój wniosek jest na etapie 2 czyli Analiza dokumentów to od tego czasu są analizowane dokumenty do decyzji wstepnej. chyba, że załączony jest operat oraz umowa przedwstępna/deweloperska to można liczyć na ostateczną.
01-09-2021 09:49
01-09-2021 10:09
Dokumenty wysyłasz kurierem więc na drugi dzien od wysłania powinny być w Archidoc, a patrzą na datę dostarczenia dokumentów a nie wgrania do systemu
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |